reklama

A čo som šiši ?

Na parkovisku stálo pri starom Favorite zopár seniorov a veľmi hlasno, ale vecne kritizovali plošné testovanie. Tak som k nim pohotovo podišiel. Pani príjemného vzhľadu vravela najhlasnejšie a starší pán jej prikyvoval.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Zrazu sa ten ujko panej spýtal:
„A ty si bola?“
Pani ukázala zlaté zuby a precedila cez ne:
„A čo som šiši?“

A rozhovorila sa.

Môj starý má 66, takže už nemusí. Ja mám len 59, ale nie som šiši, aby som tam šla. A začala pohotovo vysvetľovať, ale priznám sa, že som si doma musel tú jej kombinatoriku rozpísať a až potom som ju v plnosti vychutnal. A bola by škoda, keby som vám to neposunul.

Pre našu rodinu je šesť možností a všetky sú rovnako nanič:

1] manžel netestovaný a ja netestovaná = obaja 10 dní v karanténe
2] manžel netestovaný a ja test negatív = obaja 10 dní v karanténe
3] manžel netestovaný a ja test pozitív = obaja 10 dní v karanténe
4] manžel test pozitív a ja test negatív = obaja 10 dní v karanténe
5] manžel test pozitív a ja test pozitív = obaja 10 dní v karanténe
6] manžel test negatív a ja test pozitív = obaja 10 dní v karanténe

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

7] manžel test negatív a ja test negatív = obaja máme Matovičovu slobodu

Ale čo by sme robili 10 dní s toľkou slobodou.

Dušan Seberíni

Dušan Seberíni

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Som 15 rokov dôchodca. Živil som sa stavárinou a keď sa už mohlo, začal som predávať Biblie a kresťanskú literatúru. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu